دیگه تموم شد
وبلاگ علمی و تفریحی
جدیدترین نرم افزار ها , مطالب و مقاله های مهندسی
تبلیغات
درباره ما


حامد هاشمی ٍ با سلام این وبلاگ جهت ارتقاء دانش فنی مهندسی ایجاد شده است مطالب و مسائل متفرقه صرفآ جهت کاهش یکنواختی وبلاگ است هر مطلبی که فکر کردید در شآن این وبلاگ نیست گزارش دهید هر مطلبی که فکر میکنید به قوم یا قبیله ای بی احترامی شده گزارش دهید هر مطلبی که برخلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران است گزارش دهید با تشکر
ایمیل : hamedhashemiii@yahoo.com
نویسندگان
ساعت
اطلاعات

دیگه تموم شد



 

خودت خواستی بری باشه

ولی کاش نجابت عشقم درک کرده باشی


کاش ...باشه این اخرش


وقت وداستدلم میلرزه


دستام میلرزه



ولی باشه


بهت نه نمیگم


میرم


من که باید از این خاک برم


میرم


شایدم زودتر


باشه عشقت تو قلبم خاک میکنم


ولی بعدش دلمم تو همین جا


همین لحظه


خاک میکنم


میشم از سنگ


هیچ کسی باور نمیکنم


هیچ عشقیو


نه باور دارم


نه خواهم داشت


من یه بچه بودم


دلم پر از مهر بود


پر از محبت


کاش میشد از دنیا برم


تا هیچ دلتنگی در کار نبود


خدایا


ببر منو


خداحافظ برای همیشه




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





 


موضوع : <-PostCategory->


نویسنده :حامد هاشمی در تاریخ شنبه 30 مهر 1390برچسب:,